Boob Job gone wrong!

Jag såg en bild på en kändis i en tidning som hade förstorat brösten och det såg inte bra ut! Då tänkte jag: ETT NYTT INLÄGG! Det är mkt som kan gå fel och mkt som inte är förutsebart MEN! Låt oss titta på följande bilder:

Dessa två visar tydligt att brösten hänger otroligt mkt ner och man kan nästan följa implantatlinjerna. Detta kan hända om man väljer att lägga implantatet FRAMFÖR bröstmuskeln. Visserligen kan det fungera bra men man måste tänka på att inte alla har huden för det och att huden blir tunnare och förlorar elasticitet ju äldre man blir. Tyngkraften jävlas lite med oss O.o Bättre bakom muskeln då :)

Jag är lite osäker på vad som har hänt på bilden till vänster men jag har läst på en annan tjejs blogg att hennes implantat hade vänt sig. Om detta är fallet här kan jag inte säga men använder man bh för tidigt och länge kan det resultera i ett bröst eller båda deformeras. På högra sidan ser man Donatella Versace och hennes implantat. Ja, hon är lite äldre och huden är tunn MEN vikten spelar en stor roll, alltså fett, inte musklar. Underhudsfett formar kroppen också som många kanske inte tänker på. Ju smalare man blir desto större blir risken att man förlora fett på bröstkorgen som i sin tur kan påverka utseendet på brösten. Lite fett är hälsosamt :) Och att vara pinnsmal när man har plasttuttar ser bara konstigt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0