6. Dag 5 och lite fler bilder samt hur jag masserar

Det gick mycket bättre att kliva upp idag men man får någon sorts "blood-rush" i brösten när man står upp. De börjar även mjukna en aning men vänstra bröstet är fortfarande lite efter. Jag håller på att massera bröstmuskulaturen så att den inte krampar för mycket på morgonen!
Nu lite uppdatering. Det är dag 5 och såhär ser de ut:
Pga datorkameran är bilderna spegelvända, så här är högra bröstet mitt vänsyra ;) och lite efter :(
Högra bröstet (på vänstra sidan -.-) börjar redan efter 5. dagen få en rundning och detta ger mig hopp!!!!
Nu framifrån:
..............vänster.................................höger.......................(man ser nästan att mitt högra bröst har börjat sjunka)
Det syns rätt tydligt att jag har vältränade bröstmuskler som i sin tur tvingar mig att massera lite extra.
Jag har tidigare publicerat en bild på två massagegrepp och tänkte lägga upp två bilder på hur jag gör det.
Här håller jag ärret eller ger det lite stöd och trycker uppifrån fast inte för hårt.
Och här trycker man underifrån.
Nu sitter jag på bussen och det är första gången med mina nya boobs. KÄNNS INTE BRA!!!!!!
Fick en förfråga om att visa lite äldre bilder. Innan operationen hade jag typ 82 eller 84 cm omfång och bara bröstkorgen 75cm. Så här såg det ut med push-up bh och fodrad bikini:
Glöm inte att allt är fodrat!!!!! Jag hade som sagt knappt en A-kupa och nu kommer jag nog få C eller nåt sånt. Ni ska få veta när jag vet :)
Och så fick man detta på stationen när man kom hem :*)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hejsan! fint resultat:)



Jag ska opa mig 16E maj på carlanderska. Var där igår på konsulation. JAg är helt platt och vi testade 450 vilket skulle bli en c kupa. Jag vill absolut inte ha för stora, men han sa att detta passade min kropp. JAg är smal och är 172 och väger ca 55 kg.



När jag läste att 400 var för stort för dig? hur kan skillnaden va så stor om jag ska ha 450:S



jag är jätte kluven är orolig att det ska bli för stort:/



Jag ska lägga bakom muskeln. var la du ditt?



kram:)

2011-05-03 @ 21:49:16
Postat av: Erzebeth

Hej!



Mina ligger bakom muskeln men jag är träningsmänniska. Jag känner att nu (375cc) är gränsen för min hud. Jag vill inte att det spricker men sen vet jag ju inte hur din ser ut. Din läkare borde veta :) Du är också längre än vad jag är så större kuddar ser inte nödvändigtvis större ut på en lång tjej :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0