1. Kliniken

Detta var mitt rum :)
Det är viktigt att kolla runt och prata med olika personal från olika kliniker. I slutändan bestämda jag ett möte med BrittMarie från Medical Center (KKAB) i Jönköping och jag var både nöjd med priset och informationen jag har fått. Datumet för operationen blev då den 29/4 2011.
Jag fick se massor med bilder på olika bröst (före/efter) och prova olika implantat genom att ta på mig en special-bh. Jag provade 350cc, 375cc och 400cc. 400cc var definitivt för stora för min kropp:
Längd: 163cm
Vikt: ca. 56 kg (vet inte riktigt, är i alla fall vältränad)
BrittMarie sa att jag inte behövde bestämma mig direkt utan jag skulle träffa läkaren (Ivar Letterfors) på operationsdagen och då skulle jag bestämma gemensamt med honom vilken storlek det skulle bli.
Kostnader:

1. Konsultation i februari: 300 SEK
2. Operation: 37 800 SEK
3. Resa fram och tillbaka: 1000 SEK (detta inkluderar 2 konsultationer, operationsdagen, åka hem)
4. Medicin: 400 SEK
Jag har läst en del om Ivan och googlat hans namn och det verkar som om han inte opererar så mycket längre eftersom han börjar bli "gammal", haha. Men det verkar finnas väldigt många tjejer som tycker att han är riktigt duktig och jag får se hur mina bröst kommer se ut om några veckor. Än så länge är jag dock rätt nöjd :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0