3. Medicin

Ja, man fick en hel del tabletter. Jag betalde 400 SEK för tabletterna och en sort är narkotika klassificerad (OxyNorm).
De första två dagarna ska jag ta:
- Antibiotika på morgonen och på kvällen
- 2 Panodil max 4ggr/dagligen
- 1 OxyNorm max 4ggr/dagligen
Efter andra dagen ska jag börja ta 3 Tradil om dagen (muskelavslappnande).
- Antibiotika på morgonen och på kvällen
- 2 Panodil max 4 ggr/dagligen
- 1 Tradil max 3ggr/dagligen
Om jag har mycket ont får jag ta 1 OxyNorm max 4ggr/dagligen
Sen, när jag är smärtfri ska jag fortsätta ta en Tradil på morgonen och på kvällen i en månad.
GUD, VAD MÅNGA TABLETTER!!!!!
Jag blir lite hög på OxyNorm och har till o med fått lite problem att gå på toan (nummer 2) som inte är så konstigt enligt apotektanten men man får hoppas på att det löser sig, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0