8. Dag 11 - snabb uppdatering

Jag ska bara skriva lite snabbt för jag fick en förfråga om uppdatering av bloggen.
Ja, Minna! Det går rätt bra med brösten :)
Jag har börjat promenera igen men man känner efter det eller på kvällen att brösten blir ömma. Det skulle man kunna beskriva såhär: stoppa två stora stenar i din bh och gå runt med dem. Det trycker ordentligt kan jag säga men det hjälper att massera. Brösten mjuknar mer och mer men vänstra bröstet hänger fortfarande efter.
Jag har ingen känsel i högra ärret och känner bara lite på undersidan av mitt högra bröst. Mitt vänstra däremot är som innan. Jag känner lite för mycket ibland, haha.
I morgon ska jag till Jönköping på undersökning och så ska de ta bort stygnen. Undrar om det kommer att göra ont men ja, det får man ta.
På tåget har jag tid att slänga upp lite bilder på mina blåmärken, ärren efter undersökningen och så ska jag sprida lite information om träning, massage och bra underkläder :) Det behöver inte vara dyrt, man behöver bara veta var man ska köpa grejerna ^^
BTW! Jag kan ligga på sidan och även på magen fast det senaste med lite stöd av armarna men det går inte än att sova på sidan. Jag vågar inte riktigt men snart så ska det fungera!
Förresten så är det helt omöjligt att springa eller jogga! Skulle inte ens våga göra det med världens tightaste sport-bh. Det känns som om implantaten åker genom hela överkroppen och så gör det ont. det tar nog någon vecka innan jag kan börja jogga igen.
Får inte glömma att skriva om tabletternas biverkningar! De är inte roliga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0