Plastikkirurgi - Projektet

Sen jag var 16 hade önskade jag mig inget annat än att kunna få bröst, riktiga bröst. Idag är jag 26 och jag gjorde en bröstförstoring för exakt 4 dagar sedan (29/4). Denna blog existerar redan på en annan sida fast på engelska men jag vill framförallt ge svenska tjejer möjligheten att kunna följa min utveckling eftersom jag precis har gjort det och jag kommer nämna ALLT!
Följande saker tycker jag personligen är viktigast att ta upp:
1. Klinik (läkare, pris, etc.)
2. Operationen och första dagen
3. Medicin
4. After-care (massage, mat, etc.)
5. Bilder (självklart!)
6. de första dagarna, första veckan, etc
-> Sedan kommer jag skriva lite då och då om olika saker och tanker som dyker upp. JAg skulle bli väldigt glad om ni som är intresserade ställer frågor eller berättar om egna erfarenheter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0